Os deportivistas aproban os servizos que lles proporciona o Club
Os resultados da enquisa aberta durante algo menos dun mes arroxan que os afeccionados deportivistas están satisfeitos cos servizos que lles proporciona o Club.
Dos quince apartados de que constou a enquisa, trece reciben o aprobado, por só dous suspensos: a información publicada na internet e o servizo de ambigús.
Entre os trece aprobados sobresaen, cun notable (7.04 de puntuación media) o proxecto Destino Riazor, que permite a seareiros de diferentes localidades acudir aos partidos no estadio herculino sen preocuparse de ter que buscar aparcamento.
As instalacións de Abegondo obteñen un ben, cun 6.08, puntuación á que se achegan a seguridade no estadio (5.72) e a atención ao accionista (5.65).
A atención nas Deportiendas e os produtos que nelas véndense, os prezos dos abonos, o compromiso coa infancia, a atención ao deportivista e a que se ofrece nos despachos de billetes, os incentivos para asistir a Riazor, os proxectos sociais e solidarios e as instalacións do estadio tamén reciben o visto e prace dos internautas.